بسیاری از کاربران در رابطه با اتصال اسپیکر انکر (Anker) آگاهی کاملی ندارند و به همین دلیل نمی‌توانند از تمام ظرفیت صوتی این محصولات استفاده کنند. شما می‌توانید به‌راحتی با وصل کردن چند اسپیکر به یکدیگر، از کیفیت بالای کالاهای ساخت شرکت انکر لذت ببرید.

انکر به دلیل نیاز اکثر کاربران به چنین ویژگی خاص تلاش کرده است تا روند انجام آن را در محصولات خود ساده‌سازی کند. در ادامه به مهم‌ترین روش‌های اتصال اسپیکرهای انکر می‌پردازیم تا شما عزیزان نیز بتوانید این کار را به‌راحتی انجام دهید.

روش اول برای اتصال اسپیکر انکر

اتصال اسپیکر انکر با استفاده از یک ویژگی خاص به اسم پارتی کست (Party Cast) امکان‌پذیر است. این قابلیت به‌صورت اختصاصی جهت وصل کردن دو الی صد اسپیکر مختلف به هم طراحی شده است تا همه کاربران بتوانند تمام مدل‌های گوناگون از اسپیکرهای انکر را به هم متصل کنند.

برای استفاده از این ویژگی، باید یک اسپیکر پایه برای انجام کلیۀ تنظیمات تعیین کنید. برای انجام این کار:

پیش از هر چیز دو اسپیکر انکر را در کنار هم قرار دهید. سپس دکمۀ بلوتوث یکی از آن‌ها را روشن کنید. این روشن کردن معمولا همراه چشمک زدن چراغ بلوتوث همراه است.

پس از آن، اسپیکر مدنظر را به تلفن همراه خود وصل کنید و بلوتوث اسپیکر دوم را فعال نمایید. توجه داشته باشید که لازم نیست اسپیکر دوم به تلفن همراه شما متصل شود.

پس از روشن‌شدن بلوتوث اسپیکر دوم، به سراغ اسپیکر اول بروید و دکمۀ بلوتوث را آن‌قدر نگه دارید که چراغ بلوتوث دستگاه تغییر رنگ دهد.

در ادامۀ روند اتصال اسپیکر انکر به یک اسپیکر دیگر، همین کار را در اسپیکر دوم انجام دهید. پس از تغییر رنگ چراغ بلوتوث دستگاه دوم، دوباره دکمۀ بلوتوث همان دستگاه را فشار دهید. حال چراغ اسپیکر دوم به حالت چشمک‌ زن در می‌آيد و چراغ اسپیکر اول ثابت باقی می‌ماند. در این حالت اتصال انجام شده است و صوت مدنظر شما از هر دو اسپیکر به‌طور هم‌زمان پخش خواهد شد.

استفاده از تکنولوژی TWS

تکنولوژی TWS یا True Wireless Mode، یک فناوری ویژه به‌منظور اتصال اسپیکرهای مختلف شرکت انکر است. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا تنها در چند ثانیه دو اسپیکر یکسان را به هم متصل کنید.

برای استفاده از این تکنولوژی، باید دکمۀ بلوتوث اسپیکر پایه یا اسپیکر مرکزی خود را سه ثانیه نگه دارید. پس از انجام این کار، به سراغ اسپیکر دوم بروید و تنها یک‌بار بر روی دکمه بلوتوث بزنید. اتصال دو اسپیکر به یکدیگر برقرار می‌شود. توجه داشته باشید که این تکنولوژی تنها در جدیدترین نسل این محصولات قابل استفاده است و برای محصولات قدیمی باید از همان راهکار قبلی استفاده کنید.

سخن پایانی

اتصال اسپیکر انکر به‌صورت چندگانه خیلی ساده صورت می‌گیرد. تنها کاری که باید انجام دهید، انتخاب روش صحیح اتصال اسپیکرها به هم و پیمودن مراحل خاصی است که در این مطلب به آن‌ها اشاره کردیم.

اسپیکرهای انکر در کشور ما به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کرده‌اند. دلیل این امر را می‌توان کیفیت بالا و قیمت مناسب آن‌‌ها دانست. خوشبختانه روش کار با آن‌ها راحت است و حتی مواردی مانند اتصال چندین و چند اسپیکر انکر نیز به‌راحتی صورت می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *