اپلیکیشن Soundcore، یکی از زیرمجموعه‌های شرکت بزرگ انکر (Anker) است که تأمین تجهیزات صوتی انکر مانند اسپیکر، انواع هدفون، هندزفری، عینک‌های هوشمند و… را بر عهده دارد. ساندکور یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای شناخته‌شده در جهان است که امروزه در بیش از ۵۰ کشور فعالیت می‌کند. این نام تجاری بارها خود را به‌عنوان برند صوتی باارزش فوق‌العاده، محصولات باکیفیت و قیمت مناسب، اثبات کرده است.

هدفون، اسپیکر و ایرپادهای ساندکور اگرچه ممکن است بهترین برند موجود در بازار نباشند؛ اما با توجه‌ به قیمتی که دارند، قابل‌مقایسه با برندهای مطرح جهان هستند. اگر می‌خواهید از دستگاه‌های این برند نهایت استفاده را ببرید، برنامۀ Soundcore را روی گوشی خود نصب کنید. این اپلیکیشن رسمی و اختصاصی برخی از تجهیزات برند است که روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS نصب می‌شود.

اپلیکیشن Soundcore با امکان بهینه‌سازی و سفارشی‌کردن صدا، به کاربران اجازۀ شنیدن صداها به طور دلخواه را می‌دهد. اگر علاقه‌مندید تا با این اپلیکیشن کاربردی بیشتر آشنا شوید و امکانات و ویژگی‌های آن را بشناسید، با این مقاله از فارس بازار همراه ما باشید.

تاریخچه برنامه Soundcore

قبل از این که به سراغ برنامۀ Soundcore و کاربرد آن برویم، قصد داریم نگاهی به تاریخچۀ این برند داشته باشیم. برند Soundcore به تجهیزات صوتی شرکت انکر گفته می‌شود. شرکت انکر در سال ۲۰۱۱ توسط استیون ینگ (Steven Yang) تأسیس شد.

این شرکت تأمین‌کننده لوازم الکتریکی مصرفی است و با هدف شارژ سریع هر چیزی، فعالیت خود را آغاز کرد. محصولات تولیدکننده انکر شامل انواع لوازم جانبی رایانه، لوازم جانبی موبایل مانند اسپیکر، هدفون، کابل شارژ، محافظ و… می‌شود که چند زیرمجموعه دارد.

زیرمجموعۀ ساندکور شامل محصولاتی مانند انواع هدفون، هندزفری، عینک با بلندگوی داخلی و اسپیکرهای بلوتوثی است. این مجموعه نخستین‌بار در سال ۲۰۱۴ و با تولید اسپیکر شروع به فعالیت کرد. ساندکور به سرعت جای خود را میان سایر محصولات باز کرد و اسپیکرهای آن در سال ۲۰۱‍۷ پرفروش‌ترین برند اسپیکر در سایت آمازون شد.

محصولات این برند کیفیت و قیمت مناسبی دارند و به همین دلیل سهم چشمگیری را در بازار کسب کرده‌اند. همچنین اپلیکیشن رسمی این برند، Soundcore، برای استفادۀ از دستگاه‌های صوتی با مارک ساندکور است. 

اهداف طراحی اپلیکیشن Soundcore

برنامۀ Soundcore با چند هدف کلی طراحی و عرضه شده است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

به‌طورکلی اپلیکیشن Soundcore، خصوصیات ویژه‌ای برای هر یک از دستگاه‌های این برند ارائه می‌دهد و امکاناتی را فراهم می‌کند تا قابلیت‌های صوتی دستگاه را بهینه و شخصی‌سازی کنید. توجه داشته باشید که این برنامه تنها با تجهیزات و دستگاه‌های Soundcore سازگار است و شما نمی‌توانید از آن برای اتصال به سایر دستگاه‌ها استفاده کنید.

دستگاه‌های سازگار با برنامۀ Soundcore

برنامۀ Soundcore در حال حاضر با چندین دستگاهی که توسط این شرکت به فروش می‌رسد، سازگار است. در این بخش قصد داریم نام تجهیزاتی که قابلیت اتصال به این برنامه را دارند، معرفی کنیم.

نصب برنامۀ Soundcore

برای استفاده از کاربردهای این برنامه، باید آن را بر روی گوشی هوشمند خود با سیستم‌عامل اندروید یا iOS نصب کنید. برای این کار:

اپلیکیشن Soundcore معمولاً برای کاربران رایگان است. با این‌حال اگر کد کاربری شما منقضی شد، می‌توانید برنامه را حذف و دوباره آن را نصب کنید.

طرز استفاده از برنامۀ Soundcore

پس از نصب برنامه روی گوشی و ایجاد حساب کاربری، باید با توجه‌ به نوع دستگاه، مدل و سری آن را انتخاب کنید تا بین برنامه و دستگاه خود اتصال برقرار شود. پس از برقراری اتصال، این برنامه امکانات مختلفی را برای شخصی‌سازی یا بهینه‌سازی کیفیت صدا در اختیار شما قرار می‌دهد.

شما می‌توانید در برنامۀ Soundcore به‌روز‌رسانی‌های جدید را دریافت و نصب کنید. همچنین امکان ازبین‌بردن نویز در این اپلیکیشن برای کاربران فراهم است. کاربر می‌تواند با انتخاب حالت (Mode) مناسب، نویز صدا را از بین ببرد و کیفیت آن را افزایش دهد. برای این کار باید:

قابلیت دیگر برنامۀ Soundcore، فرایند اکوالیزیشن (Equalization) است که:

علاوه بر فیلترهایی که برای اکولایز‌ کردن صدا در اپلیکیشن موجود است، آیتمی به نام Custom نیز قرار دارد که به شما اجازه می‌دهد تا خودتان تجربۀ شنیداری‌‌تان را سفارشی کنید. بنابراین اگر پیش‌فرض‌های آماده، نیاز شما را برطرف نمی‌کنند، این بخش، گزینۀ جذاب و مناسبی برای شما خواهد بود. با انتخاب گزینه‌هایی که در این قسمت وجود دارد شما می‌توانید ویژگی‌های موردنظر خود را فعال و تنظیم کنید.

بخش جالب دیگر برنامۀ Soundcore، آیتم Superior Sleep است. در این بخش صدا و افکت‌های آرامش‌بخش مختلفی قرار گرفته است که می‌توانید قبل از خواب یا هنگام مدیتیشن به آن‌ها گوش کنید. جالب است که بدانید امکان کم‌ و زیاد کردن و همچنین پخش هم‌زمان این افکت‌ها نیز وجود دارد.

نکتۀ قابل‌توجه دیگر، فعال‌کردن تایمر (Timer) است. شما می‌توانید زمان موردنظر خود برای گوش‌دادن به این صداها را انتخاب کنید. پس از گذشت این زمان، صداها قطع و خاموش خواهند شد.

جمع‌بندی

در این مقاله، ما برنامۀ Soundcore که اپلیکیشن رسمی دستگاه‌های صوتی ساندکور است را معرفی کرده‌ایم. این برنامه به‌صورت اختصاصی برای برند ساندکور طراحی شده است و امکان استفاده از آن برای سایر برندها وجود ندارد. برنامۀ ساندکور امکانات خوبی برای بهینه‌سازی صدا و سفارشی‌کردن آن در اختیار کاربر قرار می‌دهد که در انتقال احساس خوشایند تأثیر به سزایی دارد. این برنامه قابلیت نصب بر سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS را دارد.

برنامۀ ساندکور بخش‌های مختلفی دارد که امکان کنترل و مدیریت استفاده از دستگاه، حذف نویز و اکولایز کردن صدا را به کاربران می‌دهد. در این اپلیکیشن شما می‌توانید به‌روزرسانی‌های جدید دستگاه را مشاهده و دریافت کنید. همچنین بخشی تحت‌عنوان Shopping Mall نیز در برنامه Soundcore قرار دارد که در این بخش می‌توانید سایر تجهیزات این برند را مشاهده و خریداری کنید.

اگر قصد خرید هر یک از دستگاه‌‌های Soundcore را دارید می‌توانید به فروشگاه اینترنتی معتبر فارس بازار مراجعه کنید. فارس بازار نمایندۀ انحصاری برند Soundcore در ایران است. همچنین همۀ محصولات این برند با ۱۸ ماه گارانتی فارس در این مجموعه به فروش می‌رسد. برای خرید یا اطلاعات بیشتر به وب‌سایت فارس بازار مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *