عدم ریست صحیح به شکل درست ممکن است برای هر نوع هدفونی مشکلاتی را به وجود آورد. این موضوع در هدفون‌های انکر (Anker) نیز دیده می‌شود.

انجام ریست هدفون‌های انکر مراحل خاص خود را دارد که حتماً باید به آن‌ها توجه کنید، در غیر این صورت نه‌‌تنها مشکلات هدفون شما برطرف نمی‌شوند؛ بلکه ممکن است توانایی کار با محصول مدنظر را از دست بدهید. با ما همراه باشید تا شما را با مراحل صحیح انجام این کار آشنا کنیم.

ریست به چه معنا است؟

پیش از صحبت در مورد مراحل ریست هدفون‌های انکر باید به این نکته بپردازیم که ریست‌کردن دقیقاً چه معنایی دارد؟

به‌طورکلی باید بیان کرد که ریست (Reset) شامل بازگردانی تنظیمات دستگاه به تنظیمات کارخانه است که کلیۀ تنظیمات و شخصی‌سازی‌های صورت‌گرفته توسط کاربر به طور کامل حذف می‌شود. انجام ریست نه‌تنها در هدفون‌های مختلف؛ بلکه در گوشی‌های هوشمند، کامپیوترها و حتی لوازم‌خانگی نیز امکان‌پذیر است.

چه زمانی باید هدفون خود را ریست کنیم؟

برای ریست‌کردن هدفون‌های انکر باید به یک سری شرایط توجه داشته باشید. در واقع تنها اگر شاهد چنین شرایط مهمی هستید، می‌توانید به سراغ ریست دستگاه مدنظر خود بروید تا مشکلات به وجود آمده، برطرف شوند.

از جملۀ این موارد می‌توانیم به کم‌شدن صدای یکی از هدفون‌ها (هدفون سمت راست یا هدفون سمت چپ) اشاره کنیم. اگر حس می‌کنید که صدا یا حتی بیس (Bass) یکی از هدفون‌های شما کم شده، بهتر است به فکر ریست‌کردن دستگاه خود باشید.

مورد دیگر، عدم اتصال هدفون به دستگاه مدنظر شماست. اگر پس از بارها تلاش باز هم نمی‌توانید هدفون‌ها را به موبایل، لپ‌تاپ‌ و دیگر وسایل خود متصل کنید، ریست می‌تواند گزینۀ مناسبی برای شما باشد.

در کنار همۀ این موارد، اگر حس می‌کنید که مدت‌زمان عمر شارژ دستگاه مانند قبل نیست، می‌توانید یک‌بار آن را ریست کنید. البته توجه داشته باشید که این مشکل معمولاً به باتری کیس هدفون شما بستگی دارد.

نحوۀ ریست هدفون‌های انکر چطور است؟

ریست‌کردن هدفون‌های انکر برخلاف بسیاری از محصولات موجود در بازار به‌سادگی صورت می‌گیرد و حتی بدون داشتن دانش خاصی می‌توان آن را به‌صورت کامل انجام داد.

برای انجام این کار باید مطمئن باشید که هدفون‌های شما بیش از هشتاد درصد شارژ دارند. پس از اطمینان در رابطه با این موضوع:

پس از ثانیه دهم، شاهد چشمک زدن چراغ کیس خواهید بود که خود نشان‌دهنده ریست‌کردن هدفون‌های انکر است.

نکات قابل‌توجه در هنگام ریست‌کردن هدفون‌های شرکت انکر

برخی از مشکلات، حتی با ریست‌کردن هدفون‌های مدنظر شما قابل حل نیستند. به‌عنوان مثال، اگر مشاهده می‌کنید که یکی از هدفون‌ها کاملاً کار نمی‌کند، احتمالاً مشکل فنی خاصی وجود دارد که شما از آن بی‌خبر هستید.

موضوع بسیار مهم دیگر این است، در صورتی که هدفون‌های شما ضربه شدیدی خورده‌اند و سعی دارید با ریست‌کردن آن‌ها را به حالت اولیه‌شان برگردانید، احتمالاً با موفقیت روبه‌رو نخواهید شد. در چنین شرایطی بهتر است نسبت به بهره‌گیری از گارانتی هدفون‌های خود اقدام کنید.

هدفون‌های انکر گارانتی مناسبی دارند و به همین دلیل کلیۀ خریداران می‌توانند به‌راحتی نسبت به بهبود وضعیت هدفون‌های خود اقدام کنند.

بنابراین، اگر دیدید که حتی با ریست‌کردن هدفون‌های انکر نیز مشکل شما حل نمی‌شود، لازم نیست نگرانی خاصی داشته باشید. گارانتی‌های معتبر همواره در این زمینه به شما عزیزان کمک می‌کنند تا بتوانید یک‌بار دیگر از صدای بسیار مناسب هدفون‌های تولید شده توسط این شرکت بهره‌مند شوید. 

نتیجه‌گیری

ریست‌کردن هدفون‌های انکر از جمله مواردی است که اغلب کاربران به دنبال آن هستند. به طور معمول، با انجام یک ریست ساده می‌توان کلیۀ مشکلات به وجود آمده برای هدفون را به طور کامل برطرف کرد. خوشبختانه روش انجام این کار خیلی راحت است و تنها شامل موارد زیر می‌شود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *